12 Ağustos 2009 Çarşamba

Alfabe Katili The Alphabet Killer Film izle

Alfabe Katili The Alphabet Killer Film izleYapım : 2008
Ülke : ABD
Tür : Dram / Gerilim
Yönetmen : Rob Schmidt
Senaryo : Tom Malloy
Görüntü Yönetmeni : Joe Desalvo
Müzik : Eric Perlmutter
Süre : 1 saat, 40 dk.

Film yorumu:

Zaten gerçek bir hikayeden yola çıkıldığı için insanın tüylerini ürpertiyor.

Filmde Megan sürekli kriz geçirdiği için olayların hangisi gerçek hangisi gerçekdışı herşey çözümlenene kadar anlama güçlüğü çekiyorsun.Yani en azından ben çektim :)

Ama filmin son sahnesi gerçekten çok açıktı ve tüyler ürperticiydi bana kalırsa.Çok beğendim valla.imbd'den 5.5 almış diye hayal kırıklığına uğrar mıyım diye düşündüm ama kesinlikle uğramadım, hatta beklediğimden de iyi.













Seja o primeiro a comentar

Yorum Gönder

film izle Team
Blogger ile yapıldı.

TOPO